Pages
▼
Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013
Συνταγές Μαγειρικής 2 - Προστακτική
Δες την παρουσίαση και διάβασε προσεκτικά ώστε να εξασκηθείς στην ορθογραφία της Προστακτικής που συχνά κάνουμε λάθος.
Προστακτική Αορίστου ρημάτων σε -ώ, σε -ίζω και ρημάτων Παθητικής φωνής
Η Προστακτική φανερώνει προσταγή επιθυμία ή ευχή
► Τα ρήματα της β΄ συζυγίας ( αυτά που λήγουν σε –ώ ) σχηματίζουν το β΄ ενικό
πρόσωπο της προστακτικής αορίστου σε –ησε και το β΄ πληθυντικό πρόσωπο σε
–ήστε .
π.χ. Οριστική Ενεστώτα: αγαπώ
Προστακτική Αορίστου: αγάπησε (β΄ ενικό πρόσωπο)
αγαπήστε (β΄ πληθυντικό πρόσωπο)
► Τα ρήματα της α΄ συζυγίας που λήγουν σε –ίζω σχηματίζουν το β΄ ενικό πρόσω-
πο της προστακτικής αορίστου σε –ισε και το β΄ πληθυντικό πρόσωπο σε –ίστε .
π.χ. Οριστική Ενεστώτα: δροσίζω
Προστακτική Αορίστου: δρόσισε (β΄ ενικό πρόσωπο)
δροσίστε (β΄ πληθυντικό πρόσωπο)
Προσοχή: Τα ρήματα της κατηγορίας αυτής που εξαιρούνται και δε γράφονται με ι στην παρα-
λήγουσα ( δανείζω, δακρύζω, αθροίζω κτλ.) διατηρούν το φωνήεν του θέματός τους
και στην προστακτική του αορίστου.
π.χ. Οριστική Ενεστώτα: δανείζω
Προστακτική Αορίστου: δάνεισε (β΄ ενικό πρόσωπο)
δανείστε (β΄ πληθυντικό πρόσωπο)
► Τα ρήματα της παθητικής φωνής σχηματίζουν το β΄ ενικό πρόσωπο της προστα-
κτικής αορίστου σε –ου και το β΄ πληθυντικό πρόσωπο σε –είτε .
π.χ. Οριστική Ενεστώτα: δένομαι
Προστακτική Αορίστου: δέσου (β΄ ενικό πρόσωπο)
δεθείτε (β΄ πληθυντικό πρόσωπο)
Προσοχή:
Η προστακτική του ενεργητικού αορίστου των δισύλλαβων ρημάτων της α΄ συζυγίας ( π.χ. λύνω,
δένω, γράφω κτλ.) δεν παίρνει αύξηση, όπως η οριστική του ίδιου χρόνου.
Το ίδιο, λοιπόν, συμβαίνει και όταν έχουμε σύνθετα ρήματα, με πρώτο συνθετικό κάποια πρόθεση
( π.χ. ανά, κατά, δια, μετά, παρά, από, επί, υπέρ, αντί κ.ά. ) και δεύτερο ένα δισύλλαβο ρήμα της
α΄ συζυγίας ( π.χ. υπογράφω, παραγράφω, επιβλέπω, μετατρέπω, αναβάλλω κ.ά. ) . Αυτά, λοιπόν,
τα ρήματα, ενώ στην οριστική του ενεργ. αορίστου παίρνουν αύξηση ανάμεσα στην πρόθεση και
στο ρήμα (εσωτερική αύξηση), στην προστακτική δεν παίρνουν αύξηση.
Π.χ. Οριστική Προστακτική
Αόριστος υπέγραψε υπόγραψε
περίλαβε, συμπερίλαβε, ανάμεινε, ανάτειλε, υπόβαλε, συνυπόβαλε, υπόγραψε, επέκτεινε, απόκτησε, διάγραψε, περίγραψε, παράλαβε, σύγκρινε, επίταξε, σύνταξε, διάνειμε, απόδοσε, σύγγραψε, ανάδειξε, παράτεινε, επίμεινε, ανάμεινε, ανάστειλε, απόφυγε, απόρριψε, απόκρουσε, ανάφερε, διεύρυνε, διάταξε, ανάβαλε,
Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013
Η κατανομή των ηπείρων και των ωκεανών
Μέσα σε λιγότερο από δυο λεπτά μπορείς να παρακολουθήσεις την εξέλιξη της γης σε πολλά πολλά εκατομμύρια χρόνια. Από την Πανγαία στο διαχωρισμό των ηπείρων και η εξέλιξη όπως υπολογίζεται στο μέλλον.
Πάτησε στην εικόνα για να δεις το ίδιο πάνω στην υδρόγειο
Δες τώρα που θα βρίσκονταν τα διάφορα κράτη αν υποθετικά ήμασταν στην εποχή της Πανγαίας
Ανακατεύοντας τις ηπείρους. Πάτησε την εικόνα και δες τις ηπείρους της γης να ανακατεύονται με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργούν τις εικόνες των 12 ζώων του κινέζικου ζωδιακού κύκλου
Παρατήρησε τώρα με προσοχή τις εικόνες για να καταλάβεις καλύτερα την προηγούμενη εφαρμογή
Πατώντας την εικόνα με τον Παγκόσμιο χάρτη μπορείς να παίξεις ένα παιχνίδι με τις ηπείρους και τους ωκεανούς. Κάν' το πολλές φορές βελτιώνοντας το χρόνο σου. Για να δούμε ποιος θα 'ναι πιο γρήγορος.
Πρώτοι και σύνθετοι αριθμοί
Πάτησε στην εικόνα, διάβασε και άκουσε τη θεωρία και απάντησε στις ερωτήσεις
Οι πρώτοι αριθμοί μέχρι το 100
Μπορούμε να βρούμε τους πρώτους αριθμούς μέχρι το 100 με το
● Διαγράφουμε τον αριθμό 1.
● Διαγράφουμε τα πολλαπλάσια του 2, εκτός από το 2.
● Διαγράφουμε τα πολλαπλάσια του 3, εκτός από το 3.
● Διαγράφουμε τα πολλαπλάσια του 5, εκτός από το 5.
● Διαγράφουμε τα πολλαπλάσια του 7, εκτός από το 7.
● Κυκλώνουμε τους 25 αριθμούς που απέμειναν. Είναι οι πρώτοι αριθμοί μέχρι το
100.
«κόσκινο του Ερατοσθένη».
Το «κόσκινο» που επινόησε ξεχωρίζει τους αριθμούς που έχουν
μόνο δύο διαιρέτες από τους υπόλοιπους. Να πώς λειτουργεί:● Διαγράφουμε τον αριθμό 1.
● Διαγράφουμε τα πολλαπλάσια του 2, εκτός από το 2.
● Διαγράφουμε τα πολλαπλάσια του 3, εκτός από το 3.
● Διαγράφουμε τα πολλαπλάσια του 5, εκτός από το 5.
● Διαγράφουμε τα πολλαπλάσια του 7, εκτός από το 7.
● Κυκλώνουμε τους 25 αριθμούς που απέμειναν. Είναι οι πρώτοι αριθμοί μέχρι το
100.
και να ποιοι είναι οι πρώτοι αριθμοί μέχρι το 100
Πάτησε πάνω στην εικόνα του Ερατοσθένη (αρχαίος Έλληνας μαθηματικός και φιλόσοφος που γεννήθηκε το 275 π.Χ. και υπολόγισε πρώτος τη διάμετρο της γης με ακρίβεια) και βρες το κόσκινο του Ερατοσθένη για να εξασκηθείς πώς βρίσκεις τους πρώτους αριθμούς μέχρι το 100 και να μάθεις ποιοι είναι
Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013
Η περιφορά της γης - οι εποχές
Δες την περιφορά της Γης γύρω από τον ήλιο και προσπάθησε να θυμηθείς πώς και γιατί αλλάζουν οι εποχές.
Θέλεις να μάθεις πώς πήραν το όνομά τους οι Αλκυονίδες μέρες; Διάβασέ το από το βιβλίο σου σελ. 25 ή δες το παρακάτω βίντεο.
Από τη Γη στη Σελήνη - Ο άνθρωπος στο φεγγάρι
Η αποστολή Απόλλων 11 ήταν μέρος του Προγράμματος Απόλλων της NASA, που τελικό του στόχο είχε την προσεδάφιση ανθρώπων στη Σελήνη. Ο στόχος αυτός έγινε πραγματικότητα με τη συγκεκριμένη αποστολή, όταν ο Νηλ Άρμστρονγκ έγινε ο πρώτος άνθρωπος που πάτησε στη Σελήνη στις 21 Ιουλίου 1969.
Η αποστολή εκτοξεύτηκε από το Διαστημικό Κέντρο Κένεντι στις 16 Ιουλίου 1969, στις 13:32 UTC με έναν πύραυλο Κρόνος V και τριμελές πλήρωμα αποτελούμενο από τους Νηλ Άρμστρονγκ, Μπαζ Όλντριν και Μάϊκλ Κόλλινς
Η αποστολή εκτοξεύτηκε από το Διαστημικό Κέντρο Κένεντι στις 16 Ιουλίου 1969, στις 13:32 UTC με έναν πύραυλο Κρόνος V και τριμελές πλήρωμα αποτελούμενο από τους Νηλ Άρμστρονγκ, Μπαζ Όλντριν και Μάϊκλ Κόλλινς
Το ηλιακό μας σύστημα
Μάθε για τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος μέσα από ένα όμορφο τραγούδι που θα βοηθήσει και την πρακτική μας εξάσκηση στα Αγγλικά. Δείτε το και τραγουδήστε το.
Δείτε το ρομποτικό όχημα Curiocity να προσγειώνεται στον Άρη και στο επόμενο βίντεο πληροφορίες γι αυτό.
Σε μια φωτογραφία κλεισμένη όλη η σύγχρονη ανθρώπινη τεχνολογία. Το ηλιοβασίλεμα όπως φαίνεται από τον Άρη.
Πάτησε τώρα πάνω στην εικόνα της Γης και δες πώς κινούνται οι πλανήτες γύρω από τον ήλιο
Πάτησε τώρα εδώ και πατώντας με το ποντίκι πάνω σε κάθε πλανήτη μπορείς να δεις το εσωτερικό τους και εδώ για να απαντήσεις σε μερικές ερωτήσεις για το ηλιακό μας σύστημα.
Όταν κοιτάς από ψηλά μοιάζει η γη σα ζωγραφιά
Κριτήρια διαιρετότητας
Πάτησε στην εικόνα και μελέτησε για τα κριτήρια διαιρετότητας
Το κριτήριο του 6 και του 7 που υπάρχουν στην επόμενη παρουσίαση δε χρειάζεται να το μελετήσεις στη φετινή χρονιά
Συνταγές Μαγειρικής
Πώς γράφουμε μια συνταγή μαγειρικής.
Μια συνταγή μαγειρικής διαβάζεται από κάποιον που πρέπει να την εκτελέσει με ακρίβεια ώστε να επιτύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Έτσι πρέπει οι οδηγίες που δίνουμε να είναι σαφείς, ακριβείς και λεπτομερείς. Τις περισσότερες φορές μια συνταγή μαγειρικής δίνεται σε δύο μέρη.
Υλικά και Εκτέλεση
Στα υλικά θυμόμαστε πάντα ότι πρέπει να δίνουμε και την ποσότητα που θα χρειαστούμε κατά την εκτέλεση.
Στην εκτέλεση περιγράφουμε την διαδικασία παραγωγής π.χ. του φαγητού μας βήμα - βήμα. Αναφέρουμε λεπτομέρειες όπως για πόσες μερίδες μιλάμε, τα σκεύη που θα χρησιμοποιήσουμε, τους βαθμούς ψησίματος και ό,τι άλλο θεωρούμε απαραίτητο ώστε να μεταφέρουμε με σαφήνεια τις οδηγίες μας.
Οι οδηγίες δίνονται σε οριστική (στην περίπτωσή μας δείχνει μια ενέργεια που επαναλαμβάνεται με τον ίδιο τρόπο κάθε φορά) π.χ. σε μια κατσαρόλα βάζω τον κιμά... ή συνοπτική προστακτική π.χ. σε μια κατσαρόλα βάλτε τον κιμά...
Διατροφή - Συνταγές Μαγειρικής - Εγκλίσεις των ρημάτων
Ενότητα 3η : Διατροφή
Στόχοι
της ενότητας
Παραγωγή
λόγου: Κατευθυντικά κείμενα, συνταγή – διαφήμιση
Γραμματική Εγκλίσεις των ρημάτων, αποτελεσματικές
προτάσεις, υποθετικές προτάσεις, παραθετικά επιθέτων και επιρρημάτων, εκφράσεις
και συμφράσεις, αντώνυμα (αντίθετα) επιθέτων, έναρθρα και άναρθρα ουσιαστικά,
σημεία στίξης, τα διαλυτικά
Ορθογραφία:
ορθογραφία της προστακτικής
Εγκλίσεις των
ρημάτων
Εγκλίσεις λέγονται οι τύποι των ρημάτων που φανερώνουν τη
διάθεση αυτού που μιλά. Οι κύριες εγκλίσεις των ρημάτων είναι τρεις:
- Η οριστική : φανερώνει ότι αυτό που δηλώνει το ρήμα είναι κάτι βέβαιο, πραγματικό, σίγουρο. Πχ. Το βράδυ θα φύγω για το Κάιρο.
- Η Υποτακτική: φανερώνει πως αυτό που λέει το ρήμα μπορεί να γίνει ή θέλουμε να γίνει ή επιθυμούμε να γίνει. Η υποτακτική σχηματίζεται από τον τύπο του ρήματος και το μόριο να. Σπανιότερα σχηματίζεται με τη βοήθεια του μορίου ας ή των συνδέσμων για να, όταν, πριν, αν, άμα. Πχ. Θα ήθελα πολύ να σε δω ( θα ήθελα να γίνει). Υποτακτική έγκλιση έχουμε μόνο στον Ενεστώτα, τον Αόριστα και τον Παρακείμενο.
- Η Προστακτική: δηλώνει προσταγή, εντολή, προτροπή ή παράκληση. Προστακτική έχουν μόνο ο Αόριστος και ο Ενεστώτας στην ενεργητική φωνή και ο Αόριστος στην παθητική φωνή (σπανιότερα χρησιμοποιούμε και την προστακτική του ενεστώτα) και μόνο στο δεύτερο πρόσωπο του ενικού και του πληθυντικού. Πχ. Φύγε αμέσως από δω.
Κλίση Υποτακτικής και Προστακτικής
Ενεργητική φωνή - Υποτακτική
|
||
Ενεστώτας
|
Αόριστος
|
Παρακείμενος
|
να δένω
|
Να δέσω
|
Να έχω δέσει
|
να δένεις
|
Να δέσεις
|
Να έχεις δέσει
|
να δένει
|
Να δέσει
|
Να έχει δέσει
|
να δένουμε
|
Να δέσουμε
|
Να έχουμε δέσει
|
να δένετε
|
Να δέσετε
|
Να έχετε δέσει
|
να δένουν
|
Να δέσουν
|
Να έχουν δέσει
|
Παθητική φωνή Υποτακτική
|
||
Ενεστώτα
|
Αόριστος
|
Παρακείμενος
|
Να δένομαι
|
Να δεθώ
|
Να έχω δεθεί
|
Να δένεσαι
|
Να δεθείς
|
Να έχεις δεθεί
|
Να δένεται
|
Να δεθεί
|
Να έχει δεθεί
|
Να δενόμαστε
|
Να δεθούμε
|
Να έχουμε δεθεί
|
Να δένεστε
|
Να δεθείτε
|
Να έχετε δεθεί
|
Να δένονται
|
Να δεθούν
|
Να έχουν δεθεί
|
Ενεργητική φωνή - Προστακτική
|
|
Ενεστώτας
|
Αόριστος
|
Δένε - δένετε
|
Δέσε - δέστε
|
Παθητική φωνή - Προστακτική
|
|
Ενεστώτας
|
Αόριστος
|
|
Δέσου - δεθείτε
|
Μουσική και ζωγραφική ανακατεμένες σε απίθανες "Συνταγές Μαγειρικής"
Οι εγκλίσεις
from Yiannis Ferentinos
Πάτησε τώρα στην εικόνα για να μεταφερθείς στη Γραμματική των ρημάτων. Με ένα κλικ στις εγκλίσεις μπορείς να επαναλάβεις τα σχετικά.
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε τη θάλασσα
Πάτησε τη σελίδα του βιβλίου μας, μετά το εικονίδιο με τη φάλαινα και θα μεταφερθείς σε μία πολυμεσική εφαρμογή όπου μεταξύ των άλλων μπορείς να ακούσεις και να δεις εικόνες και βίντεο με τη φάλαινα
Ο Ευγένιος Τριβιζάς γεννήθηκε στην Αθήνα το 1946. Σπούδασε νομικά και οικονομικά και είναι καθηγητής εγκληματολογίας στην Αγγλία. Διδάσκει στο Πανεπιστήμιο του Reading, όπου διατελεί Ομότιμος Καθηγητής, και σε άλλα πανεπιστήμια. Είναι γνωστός ως συγγραφέας βιβλίων για παιδιά από τεσσάρων χρονών και πάνω. Όλα του τα έργα τα χαρακτηρίζει πρωτοτυπία και μεγάλη φαντασία.
Έχει γράψει περίπου 150 βιβλία μεταξύ των οποίων μυθιστορήματα, παραμύθια, θεατρικά έργα, αλφαβητάρια, διηγήματα, κόμικς, εκπαιδευτικά βιβλία, ενώ έχει συνεργαστεί και με παιδικά περιοδικά. Από τα πιο γνωστά του έργα είναι η Φρουτοπία και το Νησί των πυροτεχνημάτων.
Μπορείς τώρα να διαβάσεις ένα διαφορετικό βιογραφικό για τον συγγραφέα που αποκαλύπτει περισσότερα για το συγγραφικό του έργο.
Ο Ευγένιος Τριβιζάς είναι εξερευνητής, εφευρέτης και ζογκλέρ μελάτων αυγών. Έχει ανακαλύψει το Νησί των Πυροτεχνημάτων, τη Φρουτοπία, το Πιπερού, το Κουτσουλιστάν, την Κουμασιλάνδη, τη Χώρα των Χαμένων Χαρταετών και την Πολιτεία με Όλα τα Χρώματα εκτός από το Ροζ.
Οι γνωστότερες εφευρέσεις του Ευγένιου είναι: ο γαργαλιός (ένα μηχάνημα που σε γαργαλάει όταν είσαι λυπημένος), το ηλεκτρικό ρουφοσκόπιο (ένας συνδυασμός τηλεσκόπιου και ηλεκτρικής σκούπας, με το οποίο όχι μόνο βλέπει κανείς τα αστέρια, αλλά άμα θέλει τα ρουφάει και τα κάνει γιρλάντες), ο φαγώσιμος χαρτοπόλεμος, η μπανιέρα με τις δώδεκα τρύπες, ο ιπτάμενος ανεμόμυλος, η τσουλήθρα με τα σκαλοπάτια, η μελωδική ομπρέλα, το παπιγιόν για νάνους και ο αναδρομικός καθρέφτης (που σε δείχνει όπως ήσουνα πριν από δέκα χρόνια).
Ο Ευγένιος ζει στο Νησί των Πυροτεχνημάτων με τον παπαγάλο του, τη Σύνθια, τον άσπρο του ελέφαντα, τον Πουκιπόν, τη Λιλή, την παρδαλή λεοπάρδαλη, τον Οράτιο Αοράτιο, το αόρατο πράσινο καγκουρό, και άλλους πολλούς γνωστούς και φίλους.
Ο Ευγένιος έχει μία μοναδική συλλογή από κομμάτια παλιών παραμυθιών. Η σπάνια συλλογή του περιλαμβάνει: ένα πούπουλο από το μαξιλάρι που κοιμόταν η πεντάμορφη πριγκιποπούλα, το κορδόνι από το δεξί παπούτσι του παπουτσωμένου γάτου, ένα τούβλο απ’ το σπίτι που είχαν χτίσει τα τρία γουρουνάκια, τα γυαλιά της γιαγιάς της Κοκκινοσκουφίτσας και το φυτίλι από το λυχνάρι του Αλαντίν.
Διάβασε τώρα ένα μικρό απόσπασμα από παλιότερη συνέντευξη του συγγραφέα στη δημοσιογράφο Μαρία Πρωτονοτάριου
Αν ήσασταν υπουργός Παιδείας τί θα αλλάζατε ή τι θα προσθέτατε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα;
Θα ξεκινούσα από μια ριζική αναμόρφωση των σχολικών βιβλίων. Τα περισσότερα σχολικά βιβλία είναι από πλευράς αισθητικής εμφάνισης, εκτύπωσης, σελιδοποίησης και βιβλιοδεσίας φτωχοί συγγενείς των άψογων εκδόσεων τις όποιες έχουν γνωρίσει τα παιδιά και με τις οποίες τα συγκρίνουν. Σαν να μην έφτανε αυτό από πλευράς περιεχομένου είναι συχνά μάλλον βαρετά μονότονα και κουραστικά με αποτέλεσμα το παιδί από τις πρώτες τάξεις του σχολείου να συνδέει την έννοια του βιβλίου με δυσάρεστα και αρνητικά συναισθήματα με συνέπεια τελικά να νοιώθει αποστροφή για οποιοδήποτε έντυπο. Το αντίθετο ακριβώς θα έπρεπε να συμβαίνει. Τα σχολικά βιβλία δηλαδή να είναι αρτιότερα από τα εξωσχολικά, παράγοντες αισθητικής παιδείας και πηγή όχι μόνο μάθησης αλλά και απόλαυσης.
Πώς θα μπορούσαν να γίνουν τα σχολικά βιβλία πιο ελκυστικά;
Πλουσιοπάροχες δόσεις χιούμορ και φαντασίας στη συγγραφή τους σίγουρα θα βοηθούσαν. Ας πάρουμε μια πολύ απλή άσκηση αριθμητικής του τύπου ένα κιλό πατάτες κάνει 300 δρχ. πόσο κάνουν10 κιλά πατάτες πόσο πιο ελκυστικό θα ήταν αν η άσκηση αυτή δινόταν με ένα διαφορετικό τρόπο. Δηλαδή «όταν ο Πινόκιο λέει ψέματα η μύτη του μεγαλώνει δύο πόντους, πόσο θα μεγαλώσει αν πει είκοσι ψέματα;» Η «Για κάθε δέκα χρόνια που κοιμόταν η ωραία κοιμωμένη χρειάζεται ένα φιλί για να ξυπνήσει. Πόσα φιλιά χρειάζεται αν κοιμάται είκοσι χρόνια» Η άσκηση παραμένει ουσιαστικά η ίδια αλλά ο τρόπος με τον οποίο εκφράζεται διεγείρει αποτελεσματικότερα το ενδιαφέρον και τη δεκτικότητα του παιδιού.
Θα ξεκινούσα από μια ριζική αναμόρφωση των σχολικών βιβλίων. Τα περισσότερα σχολικά βιβλία είναι από πλευράς αισθητικής εμφάνισης, εκτύπωσης, σελιδοποίησης και βιβλιοδεσίας φτωχοί συγγενείς των άψογων εκδόσεων τις όποιες έχουν γνωρίσει τα παιδιά και με τις οποίες τα συγκρίνουν. Σαν να μην έφτανε αυτό από πλευράς περιεχομένου είναι συχνά μάλλον βαρετά μονότονα και κουραστικά με αποτέλεσμα το παιδί από τις πρώτες τάξεις του σχολείου να συνδέει την έννοια του βιβλίου με δυσάρεστα και αρνητικά συναισθήματα με συνέπεια τελικά να νοιώθει αποστροφή για οποιοδήποτε έντυπο. Το αντίθετο ακριβώς θα έπρεπε να συμβαίνει. Τα σχολικά βιβλία δηλαδή να είναι αρτιότερα από τα εξωσχολικά, παράγοντες αισθητικής παιδείας και πηγή όχι μόνο μάθησης αλλά και απόλαυσης.
Πώς θα μπορούσαν να γίνουν τα σχολικά βιβλία πιο ελκυστικά;
Πλουσιοπάροχες δόσεις χιούμορ και φαντασίας στη συγγραφή τους σίγουρα θα βοηθούσαν. Ας πάρουμε μια πολύ απλή άσκηση αριθμητικής του τύπου ένα κιλό πατάτες κάνει 300 δρχ. πόσο κάνουν
Αν βρεθούν τρόποι το σχολικό βιβλίο να γίνει αισθητικά άρτιο, ελκυστικό από πλευράς εμφάνισης και ενδιαφέρον από πλευράς περιεχομένου, ένας μεγάλος αριθμός παιδιών θα πάψει να αντιμετωπίζει με δυσπιστία αδιαφορία και αρνητικά συναισθήματα και όλα τα άλλα βιβλία.